BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

epal cheka

epal cheka

my bestie 3)

website

starter !

Khamis, 22 Disember 2011

long time no see you...miss u soo much BLOG..

Assalamualaikum..miss gler2 nan blog aku ni..banyak sangat yang aku nak citer ni..tp x tao na cite mcm mane..tape la..aku simpan sendiri2 je..actually skola dah nak bukak da kn?? x sabar nak balik ke skola.nak lpak2 nan kawan,nak belajar sama2..rindunye kenangan lalu...tggal bape hari je lagi..semalam aku nanges ..sebab ayah kate ayah daj x duduk kl da..ayah kena tukar tmpat laen..abes,,aku mcm mane?? selame nie aku byk bergantung dengan ayah..myb skang ni la msenye untuk aku berdikari..uruskan semuanye sendiri..aku akn cuba..nie nak cite pasal A nie,,aku x tao ape kene nan die..slame 2 minggu ni aku text die,1 mcg pun die x rep..aku post kt fb die,die kate bz,keje..tu je alasan die?? x logik la beb !..myb ade alasan laen yang die x nak aku tahu..tape..i dont mind..buat la ape yang die nak but..aku dah x ksah dah,,yang penting skang nie aku nak belajar sungguh2,,aku nak nek pentas taun dpn..nak dpt result yang terbaik..INSYAALLAH aku akn cuba..fighting !!!

0 ulasan: