BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

epal cheka

epal cheka

my bestie 3)

website

starter !

Khamis, 10 November 2011

x pahe2 lagi agaknye..

assalamualaikum..hye korang?dah mkn?mesty korang tgh bosan kn??meh,,dkt sket..ade story yg nak g tao nie..x la hot sangat..tp hot n spicy cket je la..arynie aku,ana.kyla,zaty bertugas spbt..harinie last untuk form 4..yeah!!x paya aku nak penink agy tgk gelagat doang tu..berpeluh2 aku berjuang mengangkat buku..kiki..pas abes tu aku n geng g la masok kelas..bab doang kate cikgu nak mengajar..nak ajar ape????lupe pulak!!jgn x tao aku n sume dak form 4 akn amik ujian intervensi..haha.bengang lak..baru je abes exam nak exam agy..na buad cm ner time jela..nasib badan..continue.......

aku masuk kelas aku dgr ar ade oanf dbat..yr dbat..aku ingat aku sala msok klas ..rupenye,eka,aidil,zira ngah berdebat pcl cinta 3 segi..aku dah tao da mesti nie ade kne mengena nan aidil..yela..die kn ske makwe kwn baik die..aku pe agy..g la msok cmpur..aku bedal aidil tu cukup2..baru die rase..selame nie cite tu la yg die slalu story kt aku,..dah mcm astro da..asyik ulang2 je..bosan da..x pahe2 lagi ke mamat tu..aishhh.geram plak ..

amik nie..khas aku cipta untuk ko aidill.......

0 ulasan: