BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

epal cheka

epal cheka

my bestie 3)

website

starter !

Rabu, 9 November 2011

tolong nak dptkan pahala ke atau something yang laen??

Assalamualaikum..hye korang..dah mkn dah?arynie aku penad sangat..awal2 lagi otot aku mule bekerje..hehe.arynie aku,kyla,zaty,ana bertugas SPBT..tao tak tu ape?x tao??ekele...cikai la kalau x tao..spbt tu maknenye skim pinjaman buku teks..hehe..kteoang nie bole dikatakan tersangatlah rajin..smpai kiteoang kne g crik keje mnx keje..hahah,susah nak dpt oang mcm tu..kiki.(pasan la tuh!)..

mase kiteoang msok bilik spbt tu terkejut la jgak..cket je..kiki..buku penuh atas lantai..gempa bumi mane pulak yang melande nie..?..stahu aku kt thailand mmg dah banjir dah..penuh air..x kn kt spbt banjir nan buku lah..haha.x pna aku tao ..kteoang pun nan rase bertanggungjawabnye pg la tlg kemaskan..tgh2 kemas tuh ade la budak 2 oang form 1 dtg..doang ar punye keje nie.smlm x abes kmas katenye..so doang smbung la arynie..okoko..pahe doh!..patutla da mcm tsunami bagai..hih..

tgh2 syok kmas nie dgr la bising2 kt luar tu..asal????oang gado kea?aku kalu bab2 gado mmg no 1 nak g tgk..haha..pela..rupe2nye oang nak anta buku..pe agy nan serabutnye buku kt blik spbt tu pg la angkat buku doang..nie lagi 1 aku na mara,,ade ke doang x g asingkan buku..bingai ka?cikgu yang dok hari2 membebel kat dpn tu doang lagi buad x dgr..apola..x korek telige ke?nak pengorek telinge/aku boleh bg..byk stock kt uma aku..amik sume pun tape..ape la yang aku melalaut nie..dah kelaut dah..aish!!smbung..smpai mane??hah...da selesai 1 klas tu..x slap aku kelas 4 c..ade la beberape hamba ALLAH nak tolong kiteoang..ALHAMDULILLAH..ringan sket keje..actually x ringan pun..aku punye la heran tgk doang..angkat buku byk2..la.la..la..tegolek jgak..doang nie nak tunjuk hebat kea?hebat sangat lah tu??hah??p2 siap ckp agy nak tlg esok nan jumaat..aku pk nie mesty ade smting nie..adela doang nak g usha pompuan sok..da tao sangat dah doang nie..aku ,zaty,ana,kyla berperang mengikat buku,,smpai dah skit pggang aku..rase mcm mengeras je pggang aku..tgak jea bdn..kiki..pas abes uh g lpak nan ckgu faris,,.die ckgu betugas spbt..cite mcm2..ckgu blanje kiteoang donut,tea ais,cekodok,roti hotdog,..byk ooo.mcm jamuan..kiteoang ajak la bdak form 1 uh..mule2 sgan..nak air suam je..haha.kelakar ar koang..lalala.bedal gak air tea tu.haha.siap soh aku jgn abeskan lag..kikik...lpas mnum air tu tros byk pulak prangai die..mcm2 la koang nie..tetapi..hari nie mmg gler best..sok pun betugas agy.,tp aku x de,,:"(aku g program luar skola nan syamim..tape2sok aku kaji nan doang..bye..pnad dah..anyonghaseyo..

0 ulasan: