BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

epal cheka

epal cheka

my bestie 3)

website

starter !

Isnin, 7 November 2011

lepaskan die pergi :"(

Assalamualaikum..hye koang..lame dah x buad luahan pasaan kn?actually aku sbnarnye sdih sangat2....nak tao knape?sebab orang yang sayang slame nie,yang aku asyik teringatkn kt die je,yang slalu membuatkan hati aku berdebar2 bile jumpe die,rupe2nye die dah kpel nan orang laen..HANCUR lebur haty aku..aku x tao dah nak buad ape..haty aku sakit sangat..aku x boleh terima tu..mungkin Allah dah balas perbuatan aku yang slame nie suke sakitkn haty orang..aku x snggup nak dgr,tgk ape yang terjadi..aku x boleh nak nafikan perasaan aku dkt die..aku tao aku salah..aku yang buad die trus benci kat aku.skang nie nak x nak time jela..betape hancur,hancur,hancurrrrr haty aku...huwaaaa!!!!!! disaat ini aku sdg mgalirkan air mata aku..yang slame nie aku x pna nak nges untuk lelaki..knape sume nie terjadi dkt aku????KENAPE????aku x boleh lpaskan die pergi..aku dah cube tp smakin lame smkin susah..............

0 ulasan: