BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

epal cheka

epal cheka

my bestie 3)

website

starter !

Khamis, 17 November 2011

A ,B , AND C

Assalamualaikum..hye sume,.diharapkan sume dalam keadaan yang baik2..arynie aku nak cite pasal masalah kawan aku.ye..aku stop dulu cite pasal aku..asyik cite pasal aku jekn??x besh la..arynie aku pilih sorang kawan aku..nak tahu sape x??name die aidil..bukan saje2 aku nak mention nama die..kalau die tahu nie mybe die soh aku bayar die sbab keluarkan isu die..kikiki..aku mane ade duet.,ok..engatkan yang aku de post pasal die..ala yang tajuk “tak pahe2 lagi ke??”nie  smbungannyer.
Tadi mase kteoang dkat skola ade la buad confession pasal nie..aidil kate die nak soh ezni jawab soklan kteoang..plek la kn?kteorang hanye ade masalah dgn die je..ezni or sape2 x se pape masalah pun nan kteorang..so lpas rehat tu aidil g la bgtahu ezni yang kteorang nak jmpe die..soh macam base cik “PUANG”(ZIRA) amik alih..hehe..p2 datang kyla..dorang la yang pg bersemuka nan ezni n aidil.aku pun x tao mase bile die dtg..seb bek aku nan syamim g pejabat..so kalu x aku la yang kne bersemuka nan die..bukan x berani tapi aku rase die x patut ade dalam perbincangan nie..aku x de masalah dengan die.
Mase kyla n zira g meng”interview”,aku,wanie,ana n zaty dok kantin cite2 la pasal nie..ye  siess!! Aku malu nak jmpe ezni..mesty die kate mcm2 pasal kteorang..”ASAL DOANG MYEBOK HAL AKU?”
Ataupun cenggini…
“DORANG ADE KNE MENGENE KE DALAM HAL NIE?NAK MIK TAHU HAL ORANG JE?”
Kan da tercalar name kteorang….huwaaaa!!!
Aku mmg x nak ade masalah nan doang..aku x nak mase tgkatan 5 nanty kteorang bermusuh..x suka la..ngah syok2 cite dating pulak si SENGAL YANG X RETI BAHASA tu..nak tao sape???si AKMAL..kteorang x mention pape pun pasal die..MENYIBUK JE!!!.geramnye aku..asal aku geram nan die????sebab die dah SAKITKAN HATY KAWAN AKU..aku x nak bestie2 aku DIPERMAINKAN ...kau paham SENGAL??sbab tu aku mara gler kt kau.,.dah melalut dah nie..orang nak cite pasal orang laen termasuk bab si SENGAL nie..ezni panggil aku..bgtao kalu aku ade x puas haty pape nan die..so aku cite la yang aku x de pape masalah nan die..aku hanye ade masalah dgn aidil je..die yang bawak kteorang masok dalam hal nie..so kteorang niat nak tolong selesaikan je..kteorang x nak ade sape2 yang kecik haty..
Aku orang petama yang tahu hal nie..aidil n aku dah janji x nak bgtao hal nie..mmg..!! aku mmg da janji nan diee.so aku x bgtao yang lain..doang tgk sndri nan mate doang..orang yang rabun pun  boleh tahu la..orang blur yang gile2 tu pun bole tahu melalui pandangan mate die..cara die pndang ezni laen gile..suma pasan nan hal nie.bukan aku sorang..so selepas buad confess tu zira tanye la kalu2 die ade terasa nan kteorang ke??die kate x de kecuali nan eka..ye eka..cara eka nasihat die tu x kne..seb bek eka x dtg td.kalu x dah ade drama air mata da..aku la salah sorang penyumbang terbesarnye..aku kn sentitip sket..mane bole orang mara2.kang mula la meleleh air mata aku..aku tgk pun mase kes SENGAL tu lagi la.nak bunuh2 bagai..tao la die mara..tp jgn la die buad mcm tu..so kisah tu dah selesai,.tggal eka je yang x buad confess je..yela nak cuty kn..na abes skola da,.so kne la luahkan ape yang x puas haty,.,so skang nie kisah si SENGAL tu dah mule nak MENGGATAL balik..

0 ulasan: