BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

epal cheka

epal cheka

my bestie 3)

website

starter !

Sabtu, 13 Ogos 2011

tidak boleh lupakan die..

assalamualaikum..hye koang..mcm mane puase ary nie?ok??haha..smlam kn..aku nn akak aku g shopping kasut,baju,tudung n barang2 laen la..nak raye kn..aku mmg ske bli awal2..bab pasnie x de la klam kabut nak g bli..smlam aku bke kt luar..bke kt kfc..hehe..cm oang kaye,,haha..then mse tunggun waktu berbuke tu, aku bace la mastika,,aku bli smlm..heehe,,then ade soang pakcik nie mnx derma..mle2 aku senyum jea..then aku tgk jea ie..pakcik  ie nak mkn pe buke nanty..aku tgk oang dalam kfc nie pun ade yang bg duet kt die..aku kesian sgt..aku suruh akak aku dermakan..pakcik tu nak mkn pe..?then waktu nak balik aku nampak pakcik tu kt lrt..ALHAMDULILLAH..pakcik tu dah mkn..aku nampak ade roti kt tangan die ..dpt jgak pakcik tu mkn kn..sies aku sangat kesian kt pakcik tu..

aku smpai umah aku cbe tudung yang aku bli td tu..cntik gle..then tido la..da pnad kn..mlm tu aku mimpi plak si yunus,,yea..yunus,,ntah mcm mane die ade nta,,sies,,aku mmg rindu gler kt die..mcm nak nges je nie..dalam mimpi tu still aku x bertegur nan die..tp die bawak aku jumpe nenek die,,mcm x logik kn??hehe..bgun tido siap doa lg..mnx2 die maafkan aku.,.dah kembali pun dah terlambatkn?? padan muke aku..aku yang buad die jady mcm tu/..

0 ulasan: