BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

epal cheka

epal cheka

my bestie 3)

website

starter !

Sabtu, 23 Julai 2011

tazkirah cket !

assalamualaikum..aku sdey la..nak cite kt koang nie..arynie aku nak pg mcd ..then x jdy sbb byk halangan,,idup kte kalu x da cbran n dugaan x lgkapkn??aku tao ALLAH bg ujian n dugaan sbb nak uji keimanan kite sbgai HAMBANYA..jadi kite kne la redha ..jgn ssekali menyalahkan takdir..semua oang mesty ALLAH bg ujian ..nak tao iman kte kuat ke x..kalu kite putus ase maknenye iman kite x kuat lg..mudah goyah..snang kne gode nan SYAITAN,,cerite pasal SYAITAN  nie,doang nie suke sgt nak gode manusie..menyesatkan manusie..sape yang msok perangkap die abeslah..aku tgk zaman skang nie byk yang dah kne gode dek SYAITAN nie..tgk la kes yang byk kuar kt surat khabar skang..tu sume ikut ckp syaitan lah..tgk fesyen skang nie..ade yang nampak bntuk bdn la..bentuk tu la,nie lah,,aku pun x tao ape yang nak jdy skang nie..bak kate ustazah maryati..manusia skang nie bkn nak tutup aurat tp BALUT AURAT...paham kn maksud aku..kalu x phm renung2 kan ape yang aku ckp nie..aku x tao la pe doang nak buad skang nie..ade 1 kes tu aku tgk pompuan bertudung lawa baik punye ! tp last2 kuku berwarna ..engat lawa sangat ke? doang x tao ke kalu dah warne kuku tu x sah solat tao..lbey2 lg warna rambut..ape yang doang nak tunjuk pun x tao la..nanty kt akhirat lag trok seksaan..patu skang nie doang ske pakai suar ktat2..n pakai skirt pendek la..eee...skang nie kite dok kt ngara islam tao..kang kalu tgur kte ala normal la..zaman dah moden kan..nak ksah pe...panas sangat lah kn kalu oang ckp mcm tu..x tkut dose tol la..

p/s:aku pun x tao nape aku tulis bnde nie..saje buad renungan,sape yang terase tu mnx maaf lah ye..x niat nak kutuk pun..sje je nak post..buad renungan semua..:")

0 ulasan: