BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

epal cheka

epal cheka

my bestie 3)

website

starter !

Selasa, 19 Julai 2011

melayang2 jiwa ?

assalamualaikum..hehe..plik kn post aku kt atas nie..hahah..aku pun plik..siap jiwa melayang2 lg..ape yang melayang sangat tuh?haha.actually mood aku nak buad keje skola mlayang bigutu-gitu je..(means: malas la na buad keje skola)hehe...td mse kt skola time math aduiyai....jgn ckp la..x phm 1 habuk pun..cikgu plak lg mao nak kteoang mabuk nan math uh..huhuh..nak nanges !..tulun ...aku salik je ape yang ckgu buad..haha..amik ko..dah la x phm 1 pe pun..kne study blek nie..hehe...
ary nie nak cte la..aku x lyn sangat kwn2 aku tu..x tao la sbab pe..nak ktawe pun susa arynie..kalu x aku la raja ketawe kt klas tu..smpai zaty kte :"fiqah,kalu ko ade mesty nerve cell aku terkeluar..ko buad aku asyik na ktawe je" tgk aku nie ...pramah tao..hehe..periang !..haha
aku pun x tao pe salah doang smpai aku pun malas nak lyn..x de mood kot aku arynie..eemm.tp aku x ley la nak buad mcm 2..doang x sala pape pun..BRUBAH FIQAH!..CHAIYOOK !!! :")

0 ulasan: