BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

epal cheka

epal cheka

my bestie 3)

website

starter !

Selasa, 5 Julai 2011

macam2 ragam manusia nie..isy,,,

assalamualaikum,hye sume..aku ade story moly nak citer nan koang sume,,.,td lpas kteoang pj..alaa..x yah tao la aku pj men ape..semestynye aku men tali  'skepeng'..haha..base lah..kteoang nie dah ade permainan baru..haha,,,lpas pj ade math plak..haha.sian waktu math..slalu kteoang amik mse 10 menet nak rehat..dah pnat bersukan kn ??(ewwahhh!)
nie la nak cite nye..mse tgh blaja math tu aku dok blakang nan aidil,amar..hehe.sbb kteoang panas..berpeluh2..
mle2 aku nan aidil jep..'dating' jap..hehe..p2 baru dtg amar..hehe..tgh cikgu ajar kt dpn tibe2 aku dgr soang gado..aidil n iqmal..aidil ckp yang iqmal sbut GRO???BIA BETIK KO !!.aku x dgr pun..how come aidil bolee gado nan iqmal plak..?dah la aku dok nan aidil..p2 ckgu dgr..cikgu mara iqmal..die kluarkan sgale pekataan yang die x pna ucapkan..die marakan iqmal sbab suare iqmal lbey kuat dri ckgu..so ckgu rase tu biadab sgt..
kteoang sume terkejut la ckgu bole ckp mcm 2..siann sangat kt iqmal..aku rase die mesty terase..kalu aku jdy die mao aku nges..tp x kn laki nak nges plak kn??aku btol2 x sngke ckgu bole ckp mcm 2 nan murid die..
mcm2kan ragam manusia skang nie???
yang kite x sngke 2 lah yang terjady..tp aku x slhkan ckgu..sbgai guru die sptutnye tgur muridnye..tp bkn lah dgn cre mcm nie...bolee bg tekanan doe.....haiii.........x tao la nak pe kn..?

0 ulasan: