BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

epal cheka

epal cheka

my bestie 3)

website

starter !

Sabtu, 23 Julai 2011

dance n watch movie together .^___^

assalamualaikum..hy koang..lme kn aku x post..bkn malas td aku x de mood nak post..byk cite tp x tao nak tulis mcm mane..haha..ary nie aku ade la cket krajinan nak post somthing nie..arynie aku,zaty,ana bertandang g uma eka..nak on9 n dancing2 la..tu kn mmg hobi kteoang,,arynie kteoang dance lgu fx-pinocchio..
haha
kteoang mse nak tru tarian uh g la slow kn tarian die..mak aih ! dah mcm bunyi zombi dah nie..tkut aku..hhaa..nak nari nye pcl.susa la jgak nak try tarian tu,..smpai pnad aku dbuatnye..then ,kol 3.30 aku solat..pas solat g tgk kl gangster nan ana,eka,,zatry da plg da..die nak kne blek kg..ade hal..haha berglap aku d umah eka..dah la mse uh ujan..haha..pas abes tgk movie tu,smbung plak cite disini ade hantu..bapak lah ..klakar sangat..smpai boleh buad tag line ape yang die ckp..pape pun..aarynie mmg best..rase x nak blik je..dah la td aku blek kol6.30./.haha..uma oang kn..kang x nak blik sgan lak aku nan parent die..aku arap kte dpt hang oud lg mcm td..best gler !:")

0 ulasan: