BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

epal cheka

epal cheka

my bestie 3)

website

starter !

Isnin, 20 Jun 2011

still love u forever !

assalamualaikum..aku x tao lah pe kne nan aku nie..dulu aku yang x nak die,buang die dari idup aku,,skang nie sbok terhegeh2 nak kt die blek..aku rase pe yang aku buad dlu 2 x btol..ekodkan pasaan sangat..aku sayang kt die..n aku tao die pun syg kat aku..susah nak crik laki mcm 2 zaman skang nie..aku pun x tao lah pe kurangnye die smpai snggup aku buad die mcm nie..2lah kan..menyesal skang pun dah x gune..aku nan die stat putus x smpai 3 bulan aku nan die..sies ckap lah..mse 2 aku rase kasih aku tumpah kt die..die lah laki pertama yang buad aku rase mcm 2..tp........entah lah..menyesal pun x gnr dah kn..?
aku stat nan die mse ary jdy aku..aku engat ble nan die bley smbut anniversary nan die + besday aku..tp kn..sume salah aku........terokkknyer !!!!!!1
sies..aku mmg syangkn die..pas kteoang break , aku masih engatkan kt die..geng aku ade lah kte yang aku nie asyik termenung je..mesty teringatkan die..yelah kan mulut kte laen aty kte laen..aku ckp nan doang aku x nak engat die..tp sbnarnye makin aku nak lpe mkin kuat die kt engatan aku..
aku rase kesilapan yang paling besar dalam idup aku adelah melepaskan die dri aku,.,.kejam kah aku????
hanye salah cket je aku lpaskan die..tgklah skang nie aku just pndg die dri jauh,..aku tao aku dah byk salah nan die..sume leki aku buad mcm 2..aku x phm lah nan aku nie..sian kt doang..aku nak mnx maaf kalu aku byk sketkan aty koang..maaf byk2...
tp kalu diberi peluang aku nak time die blek..aku syg sangat kt kau..kalu lah ko tao kn ...aku sanggup biakan ko..walaupun aku dah janji x nak tggalkan kau..aku tao kau trauma nan ape yang dah belaku kt kau dlu..aku nak jdi penawar untuk kau..tp last2...aku jdy racun kt ko untuk menambah lagi luka kt aty kau..x pcl2 pasnie sape yang jdy mkwe kau terima nasib yang same ..please lah..aku nak kemaafan kau..aku nak kite mcm dlu..sangat sweet dalam memories aku..thanx sbab kau dah membahagiakan idup aku..walaupun aku yang yang menjady racun dalam idup kau..
aku dah menyesal sbab aku lpaskan kau.. aku x reti menilai yang mane baik yang mane jahat..cume 1...aku nak kau terime aku blek..
kalau kau x time aku 1 je jgn buad sape yang jdy makwe kau mcm ape yang aku buad..aku skang nie hanye boleh menyesal dan menyesal jela..nak undur pun x boleh dah..hope kau sudi time aku balek..i changed..and ........I STILL LOVE U...

0 ulasan: