BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

epal cheka

epal cheka

my bestie 3)

website

starter !

Rabu, 8 Jun 2011

angau sangat lah 2 !.hehe~

assalamualaikum guys,.,hehe,,bertemu kembali laah..
aku nak story moly laa nie kn..aku nie nak kye angau sangat tak la..tp mmg btol pun..sjak aku tao lagu time to love t-ara n supernova nie,asal bkak internet mesty download vid live doang..aku pun
x tao la mngape jadiknye nie..

skang nie aku dah ade 15 vid doang yang nyanyi lagu same je..ntahla aku pun x tao asal le aku obses sgt nan dioang nie..aduyai,..!

yang penting sume yang nyanyi kt dlm uh aku mnat.kiki..blot sume..skang nie yang ade,u kiss,supernova,suju sket je..(donghee n kibum)my lov minhyuk,2pm,beast..aku nie dah la x bley nengok oang encem cket..p2 mle la nak mnat die..smpai aku nie jdy prampas bab aku amik bestie aku punye..haha

nie some pic aku bg koang tgk pcl t.t.l. ok?..supernova vs t-ara...




0 ulasan: