BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

epal cheka

epal cheka

my bestie 3)

website

starter !

Sabtu, 11 Jun 2011

2 minggu yang agak2 menarik ! yea !

assalamualaikum..hye sume..pe kabo??
shat??
aku lgy2 la shat..
sedar x sedar dah 2 mnggu kite cuty kn frenz?2 mnggu nie pun dah nak melabuhkan tirai..wahh..engat nie panggung wayang ke??haha
spanjang 2 mnggu nie aku rase agak happy bab dpt jmpe nan bestie2 aku..,mse uh aku rase x nak blek je..
lme jgak la aku jmpe doang..windu sgt..
tp syngla..zaty,waniey and eka x de..ade hal yng pelu duruskan..
so x pela..kteoang bley kua laen kaly..
zaty x abes2 sdey bab x dpt kuar nan kteoang..dah x ley kn..nak buad cmmane..
then mse cty ni aku byk kaly kuar...nan akak la..tp kuar x la jaoh mane pun..stakat sogo jep..and my rutin harian ble dah smpai sne is....
BLI TUDUNG !..yea!

haha..aku nie dah la obses nan tudung..pantang nampak tudung mesty bli..jgn x tao , aku sggup abskan duet aku smate2 nak bli tudung..

0 ulasan: